sâmbătă, 4 iulie 2009

DESERTUL EASY

Acest desert l-am numit asa pentru ca nu iti trebuie multe ingrediente sofisticate si scumpe .E cel mai usor desert de facut si pe deasupra rapid .Ai vrea sa mananci ceva dulce dar esti in criza si nu ai bani am eu o solutie pt asta .Incearca desertul asa cum l-am numit eu ''EASY''.
DESERT EASY :


INGREDIENTE :
1 l lapte, 7 linguri zahar,4 linguri cacao,4 linguri de faina, unt cat o nuca si daca vreti fructe (banane,portocale,etc)
PREPARARE:
toate ingredientele se amesteca bine de tot intr-un vas ,se pun la foc mic amestecand mereu ca sa nuse afume si sa nu formeze cocoloase . Cand incepe sa faca basici este gata .Se pune in cupe (pahare ,orice),se garniseste cu fructe sau frisca .POFTA BUNA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate