joi, 25 iunie 2009

PULPE LA CAPAC

Puiul la capac este reteta favorita a sotului meu ,tocmai pt ca e atat de rapida(intotdeauna statea dupa mine sa fac ceva de mancare si imi lua ceva timp pana-i pregateam si murea sa astepte ) si gustoasa in acelasi timp.Eu reteta o stiu de la soacra mea care mi-a aratat intr-o zi cum se pregateste si de atunci o fac cand nu avem timp sa gatim .Asa ca ,avem nevoie de pulpe de pui(cate vreti ), condimente(piper,vegeta ,condimente pt pui ,etc),sare,usturoi(puteti folosi si praf )si mustar.Se umple pana la jumatate o cratita cu apa ,apoi se foloseste un capac care se potriveste la aceea cratita ,punandu-se cu manerul in jos in cratita.Pe capac se pun pulpele ,una langa alta ,se condimenteaza ,iar pe deasupra lor se pune mustar si se dau la cuptor la foc mediu.Se poate servi cu orez ,pireu sau cu orice altceva doriti .
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Persoane interesate